RED EPIC

Pierwsza kamera pracująca w trybie 5K.
Przewyższa najlepsze cechy RED ONE'a w korpusie o znacznie mniejszych wymiarach.
Przetwornik: super 35mm (3 perf.)
Aktywyny obszar przetwornika: 5120 x 2700 pikseli
Nominalna czułość ok. 800 ASA
Kodel: RED RAW, w jakościach REDCODE 18:1 do 3:1 / tryb progresywny 12bit i 16bit
Rozpiętość tonalna: 13,5 przysłon; z aktywnym HDRx - do 18 przysłon!
Tryby pracy: 5K; 4,5K; 4K; 3K; 2K; 1080p; 720p
Klatkaż w zależności od wybranego obszaru przetwornika i nośnika/kompresji
max 300 kl/s - 2K; 200 kl/s - 3K, 150 kl/s - 4K; 120 kl/s - 4.5K i 5K.
Proporcje klatki: 2,4:1; 2:1; 16:9; anamorphic
Gniazdo PL
Sektor zmienny elektroniczny (rolling shutter) od 8,8° do 270° w odstępach 0,1°
Wyjście sygnału: 2K RGB, 1080p RGB/4:2:2, 720p RGB/4:2:2 ( podgląd i odtwarzanie)
Przewyższa najlepsze cechy RED ONE'a w korpusie o znacznie mniejszych wymiarach.
Przetwornik: super 35mm (3 perf.)
Aktywyny obszar przetwornika: 5120 x 2700 pikseli
Nominalna czułość ok. 800 ASA
Kodel: RED RAW, w jakościach REDCODE 18:1 do 3:1 / tryb progresywny 12bit i 16bit
Rozpiętość tonalna: 13,5 przysłon; z aktywnym HDRx - do 18 przysłon!
Tryby pracy: 5K; 4,5K; 4K; 3K; 2K; 1080p; 720p
Klatkaż w zależności od wybranego obszaru przetwornika i nośnika/kompresji
max 300 kl/s - 2K; 200 kl/s - 3K, 150 kl/s - 4K; 120 kl/s - 4.5K i 5K.
Proporcje klatki: 2,4:1; 2:1; 16:9; anamorphic
Gniazdo PL
Sektor zmienny elektroniczny (rolling shutter) od 8,8° do 270° w odstępach 0,1°
Wyjście sygnału: 2K RGB, 1080p RGB/4:2:2, 720p RGB/4:2:2 ( podgląd i odtwarzanie)